Witaj serdecznie Zaloguj się albo Utwórz konto
Twój koszyk
Twój koszyk jest pusty

Oblicz swoje BMI

Wskaźnik Masy Ciała

Kobieta Mężczyzna
Waga [kg]
Wzrost [cm]
BMI wskaźnik masy ciała:

Oblicz swój WHR

Stosunek Obwodu Talii do Bioder

Kobieta Mężczyzna
Talia [cm]
Biodra [cm]
WHR stosunek obwodu talii do bioder:

Zapisz się do newslettera

Dieta 1200 kcal

Cena
Cena sprzedaży brutto: 99,00 zł
Plik do pobrania

Dieta 1200 kcal

CenaZa darmo

Szczegóły produktu

Dieta gotowa 1200 kcal to jadłospisy odpowiednie dla osób zdrowych bez schorzeń dietozależnych.

Każda dieta zawiera zestaw 5 posiłków na każdy dzień przez 2 tygodnie. Menu składa się z dań prostych i szybkich do przygotowania, zawiera składniki łatwo dostępne a także jest bardzo urozmaicone, aby dieta nie była monotonna. Żaden posiłek nie powtarza się przez całe 2 tygodnie.

Po zakończeniu kuracji dietę można powtórzyć lub zamówić kolejny zestaw innych posiłków. Długo stosowana ta sama dieta nie przynosi niestety oczekiwanych efektów, dlatego dobrym rozwiązaniem jest zamówienie diety indywidualnej dostosowanej do swoich potrzeb i upodobań, pokrywającej indywidualne zapotrzebowanie kaloryczne oraz na witaminy i składniki mineralne.

Którą dietę wybrać?

Im większa jest nadwaga lub otyłość tym większy powinien być deficyt energetyczny. Organizm, który ma duże ilości zapasów będzie chętnie się ich pozbywał. Jednak z czasem, wraz ze spadkiem masy ciała należy dostarczyć mu więcej energii z zewnątrz, aby nie spowolnić przemiany materii. Dobrze jest zacząć od diety 1000 kcal przez okres 2 tygodni do 1 miesiąca po czym przejść na dietę 1200 kcal aby utrzymać systematyczny spadek masy ciała, aż do uzyskania masy ciała docelowej.

Ile mogę schudnąć?

Stosując dietę 1000 kcal początkowy spadek masy ciała w pierwszym tygodniu może wynieść nawet do 4 kilogramów! Dzieje się tak ze względu na ubytek wody. W pierwszym tygodniu organizm spala zapasy węglowodanów zmagazynowane w mięśniach i wątrobie w postaci glikogenu. Te z kolei wiążą duże ilości wody, stąd tak duży ubytek masy ciała. Następnie ze względu na deficyt energii wykorzystywana jest tkanka tłuszczowa jako dodatkowe źródło. Proces spalania tłuszczu jest nieco wolniejszy i powoduje utratę masy ciała na poziomie od 0,5 do 1,5 kg tygodniowo. Jest to jednak indywidualnie uwarunkowane. Taki ubytek masy ciała na bezpiecznym poziomie, pozwoli nam pozbyć  się niechcianych kilogramów raz na zawsze.